Bütün şirkətlər bir məhsul və ya xidmət almaq üçün müştəri səyahəti haqqında düşünmür. Hansı problemlər ola bilər, nələri əskikdir, hərəkət yolunda hansı duyğuları yaşayır.
CJM-dən hansı məqsədlər üçün istifadə edirik?
Haradan başlamaq lazımdır? Birincisi, bazarda birbaşa və dolayı rəqibləri təhlil edirik, layihənin kritik komponentlərini, maneələrini və bənzərsiz xüsusiyyətlərini müəyyənləşdiririk.
Sonra, layihənin hədəf auditoriyasını müəyyənləşdiririk və tipik istifadəçilərin portretlərini yaradırıq. Şəxsiyyətlərə əsaslanaraq, düşüncələrini, duyğularını, məqsədlərini və motivlərini nəzərə alaraq məhsulla qarşılıqlı əlaqəsini əks etdirən Müştəri Səyahət Xəritəsi hazırlayırıq.
Kart, alıcının adından, məhsul haqqında hələ bilmədiyi andan – satın alma və onunla sonrakı qarşılıqlı əlaqəyə qədər tərtib edilir.
Burada bir müştərinin niyə rəqibləri üçün satın aldığını və ya tərk etdiyini, əlaqə nöqtələrinin işlədiyini və ya işləmədiyini başa düşə bilərsiniz.
Yaradılan şəxsiyyətlərə və CJM-ə əsaslanaraq, sayt səhifələrinin prototiplərini hazırlayırıq və istifadəçi ssenarilərini – saytdakı istifadəçi davranışını və elementlərin funksionallığını təsvir edirik.
Dizaynın inkişafı dizayn mərhələsinə paralel olaraq həyata keçirilə bilər – əsas elementləri razılaşdırdıqdan sonra layihənin dizayn konsepsiyasını hazırlamağa başlaya bilərsiniz.
Beləliklə, CJM-in əsas məqsədlərini ümumiləşdirmək üçün:
- Məhsulla həll olunmamış ehtiyacları və istifadəçi qarşılıqlı əlaqə problemlərini görün
- Əlaqə nöqtələri əlavə edin
- Müştəri səyahətini qısaldın və müştərinin vaxtına və səyinə qənaət edin
- Xidmət keyfiyyətini artırın