“UX Dizaynı nədir” anlayışının ümumi qəbul edilmiş bir tərifi yoxdur. Və heç bir problem yoxdur. İstifadəçi Təcrübəsi dizaynı, bir çox fənləri özündə cəmləşdirən çoxşaxəli bir anlayışdır: interaktiv dizayn, informasiya arxitekturası, vizual dizayn, istifadə rahatlığı və insan-kompüter qarşılıqlı əlaqəsi. Ancaq daha dəqiq bir tərif tapmaq istərdim.
UX dizaynını ilk eşidən insanlara necə izah edərdiniz?
Oxford Computer Interaction Journal jurnalının redaksiya heyəti, User Experience dizaynının biznesdə hansı rol oynadığı ilə maraqlandı və araşdırma apardı. Nəticələri UX dizaynının məqsədinin “müştərinin məhsuldan aldığı faydalar, istifadə rahatlığı və zövqü ilə müştəri məmnuniyyətini və sədaqətini artırmaq” olduğunu göstərir.
Başqa sözlə, UX dizaynı, faydalı, sadə və istifadəsi xoş olan (rəqəmsal və ya fiziki) məhsulların yaradılması prosesidir. Müştərilərin dəyər tapması üçün məhsul təcrübəsini necə yaxşılaşdıracağımızdan bəhs edirik.
Ancaq bu tərif də tam deyil. UserTesting bloqu 15 istedadlı istifadəçi təcrübəsi mütəxəssisinə “UX dizaynı nədir?”
1.
UX-dizayn istifadəçinin məhsulunuzdan istifadə edərək hansı təcrübə əldə edəcəyini təyin etməyinizdir.
UX istifadəçinin məhsulunuzla qarşılıqlı əlaqədən əldə etdiyi bir təcrübədirsə, UX dizaynı, hansı təcrübənin olacağını təyin etdiyimiz prosesdir.
UX Design hər zaman baş verir. Qəsdən və ya olmasın, kimsə qərarlar verir və insanın məhsulla necə qarşılıqlı əlaqə quracağını müəyyənləşdirir. Yaxşı UX dizaynı, istifadəçilərimizin və işimizin ehtiyaclarını anlayan və təmin edəcək bir şəkildə qərar verdiyimiz zaman olur.
Laura Klein, İstifadəçilərin Məlumat Platformasının Direktoru, Yalın Başlanğıclar üçün UX müəllifidir
2.
Veb saytın, cihazın və ya proqramın necə olacağını təyin edən yaradıcı və analitik bir proses.
Veb sayt, elektron cihaz və ya tətbiq kimi interaktiv şeylərə baxdığımızda, onlar üçün bir istifadəçi təcrübəsi tərtib etmək, məhsulun insanlar üçün nə edəcəyini, necə istifadə edəcəklərini, həm də necə göründüyünü / səslənməsini / qoxusunu / təyin etməsini nəzərdə tutur. dərk olunur.
Steve Portuqal, Portigal Consulting Direktoru, “Interviewing Users” kitabının müəllifidir
3.
Istifadəçi təcrübəsi tərtib edə bilməzsiniz, ancaq bu təcrübə üçün bir şey dizayn edə bilərsiniz.
On il əvvəl Liz Sanders (dizayner və psixoloq, insan mərkəzli dizayn ideyasının tərəfdarı – red.) UX dizaynının olmadığını mənə izah etdi. Təcrübə insanın şəxsi təcrübəsidir və dizaynerlər buna sahib deyillər. Ancaq təcrübə anında bir insan üçün bir şey yarada bilərik. Bu incə, lakin vacib bir fərqdir.
Sadə bir “üçün” bəhanəsi dizaynerlərə iş yerində təvazökarlıq verir və insanlarla daha sıx əməkdaşlıq üçün yer açır (bu arada “istifadəçi” ifadəsi insanlar üçün dar və təhqiramiz bir etiketdir). Nəhayət, məhsul yaratdığımız insanların təcrübəsi, yaratdığımız xidmətlərin, xidmətlərin və əlaqələrin uğurunu müəyyən edir.
Dan Makoski, CapitalOne dizayn üzrə vitse -prezidenti
Müəllif Spencer Lanu, jurnalist, UserTesting üçün marketoloq olaraq çalışdı.
Mənbə: https://www.usertesting.com/blog/2015/09/16/what-is-ux-design-15-user-experience-experts-weigh-in