fbpx
Categories
UX-dizayn

İstifadə qabiliyyəti testi nədir?

UX tədqiqatçıları, dizayndakı maneələri və böyümə nöqtələrini ortaya çıxarmaq üçün istifadə edilə bilənlik testindən istifadə edirlər.

Veb saytın istifadə qabiliyyəti testi, son istifadəçilər üçün bir məhsulun istifadəyə yararlılığını yoxlamaqdır. Bu testi tətbiq edərək, saytın yaradıldığı hədəf auditoriya onu qiymətləndirir və interfeysindəki çatışmazlıqları müəyyən edir.

Saytların məqsədləri, əsas növləri, istifadəyə yararlılıq test üsulları təqdim olunan məqalədə təsvir edilmişdir.

Niyə Sayt İstifadəsi Testi aparılır?

Saytların istifadə testləri əsasən e-ticarət, İT və fintech-də istifadə olunur və aşağıdakıları yoxlamağa xidmət edir:

  • İstifadəçi skriptlər (zaman minimum dövr ünvanlı hərəkətlərinin həyata) və passability;
  • Sayt tələbi və istifadəçi sədaqəti – rəqiblərin məhsulları ilə müqayisə etmək və məhsulun istifadəçilər üçün cəlbediciliyini qiymətləndirmək üçün;
  • Naviqasiyanın aydınlığı və ya ümumi “kosmosda oriyentasiya” (kataloqda istədiyiniz elementi və ya menyuda bir funksiyanı tez tapmaq mümkündürmü);
  • Məzmunun faydalılığı, tamlığı və əlçatanlığı – təqdim olunan məlumatların istifadəçi üçün necə başa düşülməsi.

İstifadəyə yararlılıq testi veb sayt inkişafının müxtəlif mərhələlərində həyata keçirilə bilər, ancaq məhsul kodunda dəyişiklik etməzdən əvvəl bunu birbaşa interfeys dizaynı zamanı etmək daha yaxşıdır. Bu, interfeysdəki bütün çatışmazlıqları tez və minimum xərclərlə düzəltməyə imkan verəcəkdir. Ayrıca, istifadə testlərindən istifadə edərək:

  • İnkişaf etdirilən bütün inkişaflardan optimal interfeys həlli seçilir;
  • Fərqli ölkələrdə yaşayan potensial istifadəçilər üçün saytın uyğunluğu yoxlanılır (interfeys fərqli dillərə keçməyi nəzərdə tutduqda).

İstifadə qabiliyyəti testi həm saytları yoxlamaq, həm də veb xidmətlərinin, masa üstü və mobil tətbiqlərin və saytların mobil versiyalarının rahatlığını təyin etmək üçün istifadə olunur.

İstifadə qabiliyyəti testinin növləri

İstifadəyə yararlılıq testinin bir neçə sahəsi var:

  • Moderasiya edilmiş və moderasiya olunmamış – istifadəçiyə tapşırıq verən bir mütəxəssisin (moderator və ya UX mütəxəssisi) məhsulun nəzərdən keçirilməsində iştirak etməsindən asılıdır. Moderasiya olunmamış seçim – istifadəçilər tamamlanmış vəzifələr haqqında məlumatları məlumatları toplayan və emal edən xüsusi bir xidmətə ötürəndə;
  • Şəxsən və uzaqdan – test cihazları və moderatorlar eyni laboratoriyada və birbaşa təmasda olduqda və ya video rabitə vasitəsi ilə uzaqdan məlumat mübadiləsi aparıldıqda istifadə qabiliyyəti testləri bu alt növlərə bölünür;
  • Kəşfiyyat. Kəşfiyyat testi interfeys konsepsiyasının inkişaf mərhələsində aparılır;
  • Yoxlama – bu tip sınaq məhsul qüsurlarını tapmaq və aradan qaldırmaq və effektivliyini təhlil etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur;
  • Müqayisəli – eyni məhsulun müxtəlif versiyalarının rahatlıq göstəricilərini müqayisə etmək və ya şirkətin məhsulunu rəqiblərlə müqayisə etmək lazımdır.

Əksər layihələrin yoxlanılması üçün testlər şəxsən və laboratoriyalarda aparılır. Bu, məhsul çatışmazlıqlarını aşkar edən respondentlərlə dərhal rəy bildirməyə imkan verir. Müxtəlif interfeys versiyalarını müqayisə edərkən, optimal olanı seçmək üçün saytların ölçülməmiş istifadə qabiliyyəti testindən istifadə olunur.

İstifadə qabiliyyəti testinin üsulları

Saytların istifadəyə yararlılığını yoxlamaq üçün aşağıdakı üsullardan istifadə edilə bilər:

  • Müşahidə – moderator adi rejimdə işləyən respondent testçinin hərəkətlərini təhlil edir;
  • “Yüksək səslə düşünmək” – istifadəçi saytın sınağı zamanı etdiyi hər bir əməliyyatı şərh edir;
  • Moderator ilə dialoq məhsul anlayışlarını və prototiplərini doğrulamağın ən təsirli yollarından biridir. Bu texnika, saytın işi ilə əlaqədar istifadəçilər üçün ən vacib suallara cavab tapmağa imkan verir;
  • İstifadəçi sınayan (respondent), moderator və mütəxəssisin iştirakı ilə kölgə üsulu. Respondent test edilmiş məhsulla işləyir, moderator öz hərəkətlərini qeyd edir, ekspert şərhləri yoxlayır və yoxlama prosesini təhlil edir;
  • Retrospektiv – müşahidə texnikasının və “yüksək səslə düşünmənin” birləşməsi. Bu şəkildə test edərkən respondent əvvəlcə verilən tapşırıqları yerinə yetirir, sonra işinin videosunu şərh edir.
Bizimlə layihəyə başla

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir