fbpx

Ecolife – İşıqlandırma avadanlıqları onlayn mağazasının brend strategiyasının yaradılması və dizaynı

Tapşırıq

Brend yerləşdirmə fərziyyəsini formalaşdırın, şəxsiyyətinizi inkişaf etdirin və sıfırdan veb saytı işə salın.

Biz nə etdik

Araşdırma, analitika / Marka yerləşdirmə / Vizual şəxsiyyət / Qablaşdırma dizaynı / Veb-sayt dizaynı

Komanda

Art-direktor: Rüstəm İsgəndərov
Dizayner: Səyid Fətullayev
Layihə meneceri: Elmar Məmmədov

İşiq varsa, həyat da var.

Ecolife brendinin yeni sloqanı

İki eyni insan olmadığı kimi, məkanın planlaşdırılması variantları və işıqlandırma növləri baxımından da iki tamamilə eyni fikir yoxdur: Məqsədimiz işıqlandırmada sizin şəxsi estetik üstünlüklərinizi ətraf mühitə uyğunluq və ətraf mühitin qorunmasına əsaslanaraq məkanınızla əlaqələndirməkdir.

Bu sahədə çoxillik təcrübəmiz bizə işıqlandırılan otağı düzgün planlaşdırmağa və ayırmağa, məkanın funksional xüsusiyyətlərinə, estetik və iqtisadi amillərə, ən əsası təhlükəsizlik və ətraf mühitə uyğunluq amillərinə əsaslanaraq uyğun işıqlandırma cihazlarını seçməyə imkan verir. Etibarınız işimizin keyfiyyətinə zəmanətdir.

Brendin rəng palitrası onun mahiyyətini tam əks etdirən cəmi üç rəngdən ibarətdir. Palitranın əsas rəngi günəşi eyni zamanda işığın və ətraf mühitin təmizliyinin simvolu kimi göstərən yumşaq sarı Pantone® 121C rəngidir. Digər iki rəng, qara və ağ birlikdə konkretliyi, ciddiliyi və qavrayış asanlığını təqdim edir.

Pantone® 121C
  • HEX: #FCD757
  • RGB (252, 215, 87)
  • CMYK: 0/6/72/0
Ecolife Black
  • HEX: #000000
  • RGB (0, 0, 0)
  • CMYK: 0/0/0/100
Ecolife White
  • HEX: #FFFFFF
  • RGB (255, 255, 255)
  • CMYK: 0/0/0/0

Təhlilin nəticələrinə, fərziyyəyə əsasən, müstəqil olaraq meyarları əldə edə bildik, bunun əsasında korporativ rənglər, şrift seçildi, korporativ blok yığıldı və kupedə olan hər şeyin dizaynında istifadə edildi. Həmçinin, Ecolife şirkətinin şəxsiyyətinin inkişafı üçün əldə edilmiş meyarlar sayəsində brend şəxsiyyətinin yeni elementlərini təqdim etmək və ya hərtərəfli rebrendinq etmək mümkün olacaq. Beləliklə, biz gələcəkdə mümkün təkmilləşdirmə və inkişaf üçün çevik platforma əldə etdik.

Sayt hazırlanmış şəxsiyyətə uyğun olaraq hazırlanmışdır. Məzmuna görə strukturlaşdırılmış (məhsulun növündən asılı olaraq), ayrı-ayrı rənglərlə vurğulanan və müəyyən ardıcıllıqla düzülmüş ayrı bloklar birlikdə vahid ahəngdar kompozisiya əmələ gətirir. İstifadəçinin saytla qarşılıqlı əlaqəsinin məntiqi hərtərəfli düşünülmüş, UI elementləri səliqəli, standart ölçülərdə və rənglərdə icra edilmişdir. Məzmunun bütün tamlığı, saytın istifadə imkanları yüksək səviyyədədir, istifadəçi müştəri şirkətinin təklif etdiyi geniş çeşidli məhsullar arasında asanlıqla və rahat şəkildə gedə bilir.

Brend tezliklə Azərbaycanın əksər şəhərlərində təqdim olunacaq. Ecolife ilə yüksək keyfiyyətli işıqdan razı qalın və həyatdan həzz alın!