fbpx

Teoria – İnteryer Dizayn Studiyasının mövqeləşdirmə strategiyası, vizual identifikasiyası və portfolio saytı

Tapşırıq

Brend yerləşdirmə fərziyyəsini formalaşdırmaq, şəxsiyyəti inkişaflandırmaq və sıfırdan veb saytı işə salmaq.

Biz nə etdik

Araşdırma, analitika / Marka yerləşdirmə / Vizual şəxsiyyət / Veb-sayt dizaynı

Komanda

Art-direktor: Rüstəm İsgəndərov
Dizayner: Fərid Muradov
Layihə meneceri: Aslan Bağırov

Hər şey nəzəriyyədən başlayır.

Слоган бренда Teoria

Teoria şirkəti 15 ildən artıqdır ki, bazarda interyer, mebel və interyer dizayn işləri uğurla yerinə yetirir. İşimiz biznes tərzinə güvənmədən şəxsiyyəti inkişaf etdirmək idi. Müştərinin istədikləri: Ən sadə formaların istifadəsi, qara və ağ istisna olmaqla, korporativ palitrada təzadlı rənglərin seçilməsi. Minimalizm üslubunda oriyentasiya.

Müştərinin istəkləri nəticəsində minimalizm korporativ bloka, xüsusən də ən sadə fiqurlardan tikilməli olan işarəyə də toxundu. Biz bunu aşağıdakı kimi həyata keçirdik. Loqo hərfin sol budağı olmadan “Teoria” şirkətinin adından T hərfi əsasında hazırlanmış və fərqli rəngli kvadratla tamamlanmışdır.

Loqotip elə qurulub ki, şirkətin şəxsiyyətində daşıyıcının bədii tərtibatı üçün əsas olsun. Korporativ bloku tamamlayan loqo Helvetica Neue korporativ şriftində kiçik hərflərlə şirkət adının yazısıdır. Yaranan korporativ blok bütün seçilmiş korporativ rənglərlə icra olunur. Onun standart versiyasında loqo mavi, işarəsi isə əlavə mavi kvadratla qırmızı rəngdədir.

Bütövlükdə şirkətin fəaliyyətinə əsaslanmadan korporativ rənglərin özbaşına seçilməsi qərara alındığından, müştəri ilə birlikdə özbaşına qəhvəyi, sarı, mavi, yaşıl və qırmızı rəngləri seçdik. Taxta qəhvəyi, vintage, retro üslubu xarakterizə edən bir rəng kimi istisna edildi, çünki müştərinin şəxsiyyətin müasir dizaynına olan ehtiyacını ödəmir. Rəqiblərin əsas korporativ rənglərindən biri kimi sarı və yaşıl rənglər istisna edilib. Seçim mavi və qırmızı rənglərdə dayandırıldı, çünki onlar, əslində, demək olar ki, bir-birinə zidd rənglər olmaqla, bir-biri ilə yaxşı ziddiyyət təşkil edir və eyni zamanda korporativ şəxsiyyət dizaynının müasir tendensiyalarına uyğundur. Tamamlayıcı rəng kimi ağdan istifadə etmək adət idi. Hər üç rəng bir-biri ilə harmonik şəkildə qarışır.

Pantone® 1788 C
  • HEX: #2E3388
  • RGB (45, 50, 135)
  • CMYK: 100/100/10/0
Pantone® 072 CP
  • HEX: #ED1B2F
  • RGB (240, 30, 45)
  • CMYK: 0/100/90/0
White
  • HEX: #FFFFFF
  • RGB (255, 255, 255)
  • CMYK: 0/0/0/0

Nəzərə alsaq ki, müştəri şirkəti yaşayış interyerlərinin və mebellərin yığılması ilə məşğuldur, brend əlyazma, bədii tipli şrift seçmək daha məntiqli olardı. Bununla belə, müştərinin əvvəlcədən təyin etdiyi tapşırıqlara uyğun olaraq inkişaf etdirdiyimiz şəxsiyyət, sans serif şriftlərinin istifadəsini nəzərdə tutur. Burada Helvetica Neue şriftinin şrifti bütün çəkilər üçün seçilib (Nazik, Yüngül, Normal, Orta, Qalın). Şrift ümumi üslub və rənglərlə yaxşı gedir və zəngin üslub müxtəlifliyi sayəsində mətn məzmununun əhəmiyyətini kifayət qədər geniş emosional spektrdə ifadə etməyə imkan verir.

Minimalizm üçün ilkin səylər sayəsində saytın dizaynı mümkün qədər sadə və rahat oldu, əsasən saytdan istifadə etməyi zəif bilən istifadəçilərə yönəldildi. Böyük nişanlar sadəcə olaraq müştərinin şirkəti tərəfindən hansı xidmətin təklif olunduğunu anlamaq üçün kifayət qədər düşünülmüşdür. Şəxsiyyətin ümumi elementləri saytın dizaynında düzgün həyata keçirilir, çılğın olmur, şirkətin hədəf auditoriyasının diqqətini məzmundan özlərinə cəlb etmir. Ümumiyyətlə, veb dizayn müştərinin bütün tələblərinə uyğun olaraq həyata keçirilir, hər bir funksional element onun icrasında intuitivdir.

İşin sonunda onu da əlavə etmək lazımdır ki, biz ilkin olaraq qarşıya qoyulan bütün vəzifələri yerinə yetirmişik. Şirkətin elementlərinin hər birində işlənmiş şəxsiyyət müştərinin bütün tələblərinə və ümumilikdə qrafik və veb-dizayn tendensiyalarına cavab verir. Bütün korporativ və reklam daşıyıcılarında dizayn elementləri, dizaynda “naxışlar” şəklində müştərinin şirkətinin identifikatoru kimi brend adının imicinin konsolidasiyasını ayrıca qeyd edə bilərik ki, bu da şirkətin unikal imicinin konsolidasiyasını gücləndirir. Bu, şəxsiyyətin bütün elementlərinin icrasının maksimum sadəliyi ilə də asanlaşdırılır.