fbpx

Vital Group – Neft-kimya şirkəti üçün vizual identifikasiyası

Задача проекта

Neft sənayesi üçün kimyəvi reagentlərin yaradılması ilə məşğul olan müştəri şirkəti üçün şəxsiyyətin inkişafı.

Что мы сделали

Araşdırma, analitika / Marka yerləşdirmə / Vizual şəxsiyyət / Qablaşdırma dizaynı

Команда

Art-direktor: Rüstəm İsgəndərov
Dizayner: Səyid Fətullayev
Layihə meneceri: Elmar Məmmədov

Let’s rise together.

Vital Group şirkətinin sloqanı.

Şəxsiyyətin inkişafının başlanğıcından, biznes analitikası mərhələsindən sonra, yadda saxlamaq lazımdır ki, şirkətin bütün korporativ və reklam vasitələrinin son dizaynı onun icrasında eyni zamanda müştərinin təqdim etdiyi xidmətləri əks etdirməlidir. şirkət, müştərinin şirkətinin hədəf auditoriyası (HA) tərəfindən rahat və asan qavranılsın və bütün şəxsiyyət elementləri ilə qrafik və stilistik performansda uyğunluğa riayət edin. İnkişaf edərkən, şəxsiyyətin hər bir komponentinin ayrı-ayrılıqda inkişaf etdirilməsi prosesində yuxarıda göstərilən bütün meyarları nəzərə aldıq, uyğunluq şərtləri aşağıda qısa şəkildə təsvir edilmişdir.

Korporativ blok yaratarkən, ölçüsünü və rəngini dəyişdirmək müştərinin hədəf auditoriyası tərəfindən qavranılmasına mane olmayan ən sadə və ən tanınan görüntüyə nail olmaq lazımdır. Həmçinin, şəxsiyyətin inkişafı üçün yuxarıda göstərilən meyarlara əsaslanaraq, loqo müştərinin biznesinin məhsulunu asanlıqla əks etdirməlidir. Daha əvvəl qeyd edildiyi kimi, müştərinin işi kimyəvi maddələrin istehsalıdır.

Bununla belə, loqonun əsası kimi cəmiyyətdə kimya sənayesini ifadə edən işarələrdən istifadə rasional deyil, çünki bu cür əlamətlər xəbərdarlıq mənasına malikdir və beləliklə, müştərinin şirkətinin hədəf auditoriyasına iyrənc təsir göstərəcəkdir. Bu həll yolunun axtarışında müştərinin “Vital Group” şirkətinin adında ilk “V” hərfinin loqo üçün əsas kimi istifadə edilməsi qərara alındı. İşarəyə şirkətin texnoloji istiqaməti hissi vermək üçün onun xarici tərəfini yarım altıbucaqlı qoz şəklində etmək, daxili tərəfini isə “V” şəklində buraxmaq qərara alınıb. Rəngli versiyada loqonun daxili tərəfi qabdakı mayeni xarakterizə edən ortasına qədər qalınlaşan daha parlaq rəng xətti ilə çəkilir. Korporativ blokun loqosu kimi loqo ilə eyni rəngdə olan “Vital Group” yazısı istifadə olunur.

Start üçün belə bir razılığa gəldik ki, korporativ şrift korporativ rənglərlə eyni meyarlara uyğun seçilir, yəni. şrift eyni zamanda müştəri şirkətinin hədəf auditoriyası üçün yüksək keyfiyyətli oxunaqlılığı təmin etməli və onun formalarının konturları ilə şirkətin fəaliyyətini əks etdirməlidir. Bu layihədə riayət etməyə çalışdığımız ümumi dizayn konsepsiyasına əsasən, başlıqlar üçün Mazzard şriftləri, əsas çap üçün isə Helvetica Neue seçilmişdir.

Hər iki şrift ailəsi üslub baxımından çox oxşardır və yuxarıda göstərilən meyarlara cavab verir. Məktubların konturunun düzgün qalınlığı ilə, yazarkən göz tərəfindən asanlıqla qəbul edilir, bütün hərflərin kontur formaları oxşar, davamlıdır və müştərinin işinin texnoloji sahəsinin icrasını əks etdirir. Bu, rəqəmlər daxil olmaqla şriftdəki bütün simvollara eyni dərəcədə aiddir. Mətn həm müxtəlif korporativ dizayn elementləri ilə kombinasiyada, həm formaların, xətlərin və s. növünə görə, həm də seçilmiş korporativ rənglərdə ahəngdar şəkildə verilir.

Brendin rəng palitrası onun mahiyyətini tam əks etdirən 5 rəngdən ibarətdir. Palitranın əsas rəngi sabitlik və keyfiyyəti xarakterizə edən yumşaq mavi bir kölgədir. Qalan rənglər, qara, tünd göy, açıq mavi və ağ birlikdə konkretliyi, ciddiliyi və qavrayış asanlığını xarakterizə edir.

Qara
  • HEX: #141823
  • RGB (20, 24, 35)
  • CMYK: 6/4/0/86
Tünd göy
  • HEX: #002D5B
  • RGB (0, 45, 91)
  • CMYK: 36/18/0/64
Göy
  • HEX: #00438C
  • RGB (0, 67, 140)
  • CMYK: 55/29/0/45
Mavi
  • HEX: #7DCEF1
  • RGB (125, 206, 241)
  • CMYK: 45/14/0/5
  • HEX: #FFFFFF
  • RGB (255, 255, 255)
  • CMYK: 0/0/0/0

Araşdırmanın nəticələrinə əsasən, biznes analitikləri, biz uğurlu korporativ həll üçün ilkin formalaşmış meyarlara əsaslanaraq “Vital Group” şirkəti üçün korporativ şəxsiyyət hazırlamışıq, yəni:

  • İcrada sadəlik və rasionallıq, tanınmaq üçün estetikanın minimum bədii elementləri, bazarda tez və asan identifikasiya.
  • Növündən, yerinə yetirilən funksiyalarından və şəxsiyyət daşıyıcılarının ölçüsündən asılı olmayaraq şəxsiyyətin bütün elementlərinə uyğunluq.
  • Şirkətin fəaliyyətinin həm şəxsiyyətin hər bir elementində ayrıca, həm də fiziki və rəqəmsal mediada birləşməsində obrazlı əks olunması.

Bu şəkildə bizim tərəfimizdən hazırlanmış şəxsiyyət dizaynın bütün müasir tendensiyalarına cavab verir, həm müasir medianın müxtəlif növləri üçün, həm də onun təqdim etdiyi müştəri şirkətinin müxtəlif media məzmunları üçün asanlıqla redaktə edilə və uyğunlaşdırıla bilər.